RSS Feed

Let play your inner baby

Posted on

I’m a mom of a 1 year old baby so I know what I’m talking about.  Many times last year I got on a carousel and I’m not sure if I enjoyed it even more than my son.  But the fact is that when you are there, something magic happens.  Instantly you forget your miseries and you feel like you are seven and you enjoy the ride.  Maybe it’s the  music, or going around and around, but it makes me feel at peace with the world.

So even if your name isn’t Kate and you don’t get payed to show yourself in a feather fancy dress on a plastic horse, if you have the opportunity, take a ride!

Come mamma di un pargoletto di 1 anno, so di cosa parlo. Sono salita così tante volte quest’anno sulla giostra con i cavalli, che non so dire se piace più a me o a mio figlio. Ma c’è una verità incontestabile: quando sei su una giostra, anche la più innocua, accade qualcosa di magico. Improvvisamente i problemi quotidiani si allontanano e tu ritorni ad avere sette anni e sai che il tuo unico compito è divertirti. Sarà la musica o il lasciarsi trasportare in tondo, ma mi fa davvero sentire in pace con il mondo.

Così, la prossima volta che ti capita, anche se non ti chiami Kate e non sarai pagata per farti vedere su un cavallo di plastica mentre indossi un vestitino chiccosissimo tutto piume, salta su!

Advertisements

About Celeste

An italian lover of style and elegance sharing her passions and her positive thoughts. Una italiana, che ama vivere con stile ed eleganza, condivide le sue passioni e le sue riflessioni sulla felicità.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: